środa, 22 stycznia 2014

♥ 14. Tablice treningowe na każdą partię ciała. OLIMP

^ Tablice z systemami treningowymi

Szukałam ciekawych pomysłów na ćwiczenia na każdą partię ciała. Wykonuję na siłowni ćwiczenia siłowe przynajmniej 3x w tygodniu to potrzebowałam inspiracji,że się tak wyrażę :) Wiadomo-na youtube pełno filmów z ćwiczeniami. Lecz gdy nie masz czasu i chcesz sobie "odświeżyć" pamięć odnośnie ćwiczeń tablice są właśnie dla Ciebie!

1. BARKI


2. KLATKA PIERSIOWA


3. GRZBIET


4. NOGI


5. BRZUCH


6. RAMIONA


źródło: www.multisolar.eu



Dziś wizyta u ortopedy. Okazało się,że nasze (moje i kolegi fizjoterapeuty) podejrzenie się nie sprawdziło. Niestety mój lekarz tylko raz powiedział nazwę mojej przypadłości i kazał zrobić RTG kolan. Badając mnie powiedział,że strasznie (jakby to określić? hmm...) "strzelają" kolana przy jakim kolwiek ruchu i kości ocierają się o siebie.
Oczywiście jak się okazało (to było nie uniknione) kontuzja to wynik biegania na asfalcie. I to dużych dystansów. I zły dobór obuwia sportowego. Ehh... 
Dalsza diagnoza 5 lutego. Wtedy zobaczymy co wyszło ze zdjęć RTG i jaka będzie decyzja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz