wtorek, 31 grudnia 2013

♥ 7. Biegiem przez 2013 rok-fotorelacja i sportowe podsumowanie.

^ Coś na dobry początek dnia-racuchy bananowe i siłownia!

Dziś na śniadanie postanowiłam wyczarować gorfy-dawno ich nie jadłam. Dodatkowo pierwszy raz robiłam bananowe,a wyszły pysznie!



Przepis na gofry wzięłam z puszka.pl
A zaraz czmych na siłownię,na sportowo trzeba zakończyć ten stary rok :)


^ Smacznie, zdrowo, kolorowo! Czyli wegański obiad wg. Mamusi.

Kocham takie obiady! To prawda,że jeżeli ktoś nam coś ugotuje to smakuje to 10 razy lepiej,niż jak byśmy zrobili go sami. Wczoraj Mamusia zaserwowała mi mieszankę chińską z tofu naturalnym, kalafior w panierce i sałatkę mix z kapusty pekińskiej, fasoli, kukurydzy, groszku z sosem winegret. Do tego był świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Po prostu, żyć nie umierać! :))


Mieszanka chińska z tofu naturalnym, kalafiorem w panierce i sałatką mix z kapusty pekińskiej, fasoli, kukurydzy, groszku z sosem winegret.


^ Sportowe podsumowanie 2013 roku.


Wczoraj zrobiłam prawie półmaraton. Uwielbiam biegać wieczorami. Ten klimat! ♥



Nie mogło po treningu zabraknąć również soku marchewkowego od którego jestem uzależniona! Oczywiście zrobiony przez niezawodną Mamusię ;))



Świeży sok marchewkowy.


Właśnie przeglądam swojego run-loga. I tak się zastanawiam... Kiedy ja tyle kilometrów zrobiłam? Dla niektórych jest to mała liczba, dla niektórych (np. nie biegajacych) ten wynik będzie wysoki. A dla mnie jest on dobrą zapowiedzią na kolejny rok. Biorąc pod uwagę,że od niedawna tak na "poważnie" zaczęłam myśleć o bieganiu. Nie,nie zawodowo :) Chodzi mi tutaj o pokonywanie barier, które kiedyś wydawałyby mi się nie przebycia. A teraz? Stają się rzeczywistością. Tak samo jak maraton, o którym pisałam. Wcześniej był on czymś odległym, nie do pomyślenia. W ogóle. Teraz? Nie ma zmiłuj! Numer startowy nadany, opłata zapłacona. I lecę. W 2014 roku. 13 kwietnia. Dzień chwały (oby!) ;))


BIEGIEM PRZEZ 2013 ROK

Jeszcze za czasów czerwonych włosów :)

12. Potworny Bieg Zimowy Rybnik

VII Bieg Konstytucji Bytom

I Żorski Bieg Ogniowy razem z Sylwią

Półmaraton Rybnik

Dolnolhotská desítka Czechy

VI Żorski Bieg Uliczny

II Nocny Bieg Uliczny Czerwionka-Leszczyny


XXI Międzynarodowy Bieg Uliczny Knurów 2013. 
1szy puchar za 4 miejsce w kategorii Mieszkanek Knurowa


II Bieg po moczkę i makówki Stanowice

Od października uczęszczam na kurs instruktora fitness. Od listopada chodzę na siłownię. Biegam. I zdaje mi się,że ten rok był jak najbardziej udanym sportowym wydarzeniem. Wkońcu przebiegłam półmaraton. Pobiłam życiówkę na 10km. Jasne,że nie obeszło się bez kilku kontuzji, czy choroby,która wymagała ode mnie sporo cierpliwości, motywacji i nerwów. Ale powoli wychodziłam na prostą. Choć nie zawsze jest kolorowo,gdy przeglądam zdjęcia pojawia się uśmiech na mojej twarzy. 

A ta motywacja pochodzi także od mojej rodziny biegowej, do której należę. Im również chciałam podziękować,za wszystkie wspólne starty, przegadane biegi i imprezy (nie tylko biegowe). Na koniec film promujący naszą Grupę Biegową Luxtorpeda (możecie mnie zobaczyć od 3:00) :)



Kochani! Życzę Wam,żeby rok 2014 był jeszcze lepszy od poprzedniego! :) Aby spełniały się Wam wszystkie postanowienia i cele do których dążycie. Dużo ciepła rodzinnego, miłości i zdrowia (bez kontuzji).
Po prostu-spełnienia marzeń! :)

6 komentarzy:

  1. Gdyby tylko ktoś na mnie czekał z szklaneczką świeżego soku po biegu to od razu by się chciało więcej kilometrów robić na treningach :-)
    Udanego sezonu 2014! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę Ci więcej treningów , maratonów i udanych biegów !
    Najlepszego w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, podziwiam, mi brakuje determinacji, aby biegać, jednak basenem od czasu do czasu nie pogardzę i jakimiś ćwiczeniami w stylu mel b. ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie zaczęłam biegać. Co prawda kilka dni temu, ale moja motywacja jest ogromna :) Twoje sukcesy sportowe są naprawdę imponujące!
    Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze. Dużo uśmiechu, determinacji, kolejnych sukcesów i zdrówka przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech rok 2014 przyniesie Ci wiele sukcesów :) Walcz o swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ta Twoja mama Cię rozpieszcza! :D
    życzę wielu sportowych ( i nie tylko ) sukcesów w Nowym Roku, oby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń