niedziela, 23 lutego 2014

♥ 20. Zumba szaU! Dzień z siłownią w tle.

^ Zumba szaU! FIT & FUN z Luxtorpedą.

W ostatni piątek tj. 21 lutego pierwszy raz prowadziłam zajęcia zumby. Moje dziewczyny i rodzynki chcieli wycisk i dobrą zabawę,więc zumba była najlepszym wyborem :) I to był strzał w 10tkę,była moc, było szaleństwo! Lubię to!

Tutaj nasza świetna ekipa z piątku :)

A tutaj możecie obejrzeć krótki film z jednym z układów! :)
Piosenka: Pitbul "Pause"

Tutaj możecie się na bieżąco dowiadywać o naszych zajęciach, akcjach i nowościach: www.facebook.com/fitnesszluxtorpeda


^ Aktywna niedziela. Zajęcia z zakresu żywienia.

Dziś byłąm na wykładach z żywienia (z kursu instruktora). Bardzo podobały mi się zagadanienia,które poruszyliśmy. Powiem szczerze,że to drugie z zajęć (po fitnessie),na których się nie nudzę. Prowadząca ma duży zakres wiedzy na temat żywienia,przez co wiele się dowiedziałam ;) W przyszłości będziemy robić jadłospis wegańskiego sportowca i obliczać wszystkie wartości,już nie umiem się doczekać!

Po zajęciach czas na siłownię. Dziś trening wszystkich partii ciała,głównie na maszynach. Po 2 ćwiczenia na każdą partię ciała.

Zestaw "mały paker"! ^^

High five! ;)

Jutro na 9.00 TBC, później Stretching i Pilates. Nigdy na pilatesie nie byłam,dlatego jestem baaardzo ciekawa jak będzie.

A u Was,jak minął weekend? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz