piątek, 14 lutego 2014

♥ 18. Fotorelacja 10.02-15.02 :)

^ Tydzień w obiektywie.

Ufff! Ten tydzień mogę zaliczyć do najbardziej zabieganych,jakie miałam dotychczas. Praktyki, choroba, dokumentacja do przedszkola. Wszystko na już. Bez chwili odpoczynku.
Na dodatek złapałam jakieś choróbsko, mam antybiotyk i będę przez następne dni walczyć z tym pod ciepłą kołderką z herbatką w ręku ;)

* Międzyprzedszkolne zawody sportowe *




* Bal karnawałowy *




* Nowości walentynkowe *
Takie oto cuda znalazłam w Biedronce. Cena 2,99zł. Wystarczy na patelni rozgrzać 2 łyżki oleju, wrzucić kiełki, podsmażyć przez 3-5 minut i zdrowe danie gotowe. Polecam! :)

.

Świeże pomidory, mieszanka kiełków na patelnię, podsmażana cukinia.

Z okazji walentynek podarowałam rodzicom (mało dietetycznie-tak wiem,ale w walentynki można osłodzić dzień) ciacho i serce z wierszem-rymowanką.
Zaskoczenie gwarantowane! ;))


 * Walentynkowy FIT & FUN z Luxtorpedą *
Pomimo walentynek na frekwencję nie mogłam narzekać! Tego dnia wykonywaliśmy trening TBC. Panie i dwa nasze rodzynki dały z siebie wszystko.
Gratuluję wszystkim i zapraszam na kolejny trening! :))




A Wy,jak spędziliście tegoroczne walentynki? Z drugą połówką, na treningu?
Czekam na relacje i pozdrawiam! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz