wtorek, 3 marca 2015

♥ 22. Wielkie małe zmiany. Czyli co VegShrew w życiu przez rok robiła! Jumping Frog i wiele innych.

^ Rok przerwy.

Witam Was kochani! Dość długo mnie w blogosferze nie było. Utknęłam gdzieś pomiędzy codziennością a treningami.
ALE!

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! :)


^ VegShrew w wielkim małym fitnessowym świecie.

W czasie w którym mnie nie było z Wami zdążyłam skończyć kurs instruktora fitness, instruktora pilates (basic & advanced) oraz kurs trenera personalnego. Dodatkowo troszkę szkoleń na liczniku (m.in. trening fitball, funkcjonalny).
Zaczęłam pracę w różnych klubach, ale na stałe pozostałam w Siłownia Formula w Piekarach Śląskich, w klubie Fitness Styl w Gliwicach oraz Fitness Factory w Chorzowie. 


Jednakże moją największą chlubą jest współpraca z firmą Jumping FROGJumping Frog to innowacyjny program treningowy na trampolinach dla klubów fitness i siłowni. Idealne połączenie cardio ze wzmacnianiem. Można robić na niej wszystko! 


Oto moje "dziecko", które mam w domu. Udostępnili mi ją moi szefowie z  Jumping FROG. Uwierzcie mieć takich szefów to saaaama przyjemność!


We Frogu jestem master trenerem (głównym instruktorem i szkoleniowcem). Prowadzę pokazy w różnych klubach oraz prowadzę szkolenia dla przyszłych instruktorów.
Spod moich rąk wyszły już dwie tury instruktorów, a oto i oni :)


1 edycja!


2 edycja


Powiem tyle, szkolenie tych teamów było samą przyjemnością! :)) Na prawdę miło wspominam każdą chwilę spędzoną w ich towarzystwie. Uważam, że są nie tylko świetnymi instruktorami, ale również świetnymi ludźmi. Gaduły (tak jak ja), towarzyscy i uśmiechnięci. Dodatkowo profesjonalni w tym co robią. Idealne połączenie! :)
Mogę się pochwalić jednym z filmów z naszego szkolenia, który nagraliśmy z 1 edycją instruktorską. (kolejne już wkrótce)


Nasze dokonania oraz filmy z pokazów możecie znaleźć na FB Jumping Frog oraz YT Jumping Frog.

Co Wy na taki pomysł prowadzenia zajęć? Spotkaliście się w takim typem zajęć w Waszych klubach? A może ktoś chciałby spróbować? Chwalcie się w komentarzach! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz